Ana içeriğe atla

Zagor Vampir Kaynak : Çizgi Diyarı : ert 1569

Yorumlar

  1. muhteşem bir maceraydı. emeğinize sağlık.. içten teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. çocukluğumun o siyah beyaz çizim zagorun keyfini alamadım sanki zagor değilde başka bir çizgi roman okudum bu tür çizimlere nedense alışamadım ama emeğinize sağlık teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Harika bir maceraydi teşekkürler yayınlanmayan maceralar lütfen.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim. Emeğinize sağlık. Harika...

    YanıtlaSil
  6. Çok iyi bir macera olmuş,ben seksenli yılların başlarından itibaren Zagor okurum,renkli çizimlere henüz alışamadım.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir macera teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir maceraydı. İlk defa Zagor'un bir kadına aşık olduğunu gördük... Teşekkürler Atlas Bey...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel macera .Emeği geçenlere teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  10. Renkli zagor gerçekten muhteşem teşekkürler Atlas bey

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TEKS Eski Manastır Efsanesi Kaynak : Çizgi Diyarı : Daltas Paylaşımı

TEKS Dört Katil Kaynak : Çizgi Diyarı DALTAS Paylaşımı

 

ZAGOR Kaçırılan Çocuk Kaynak : Çizgi Diyarı : Murtaza5& Mehmet Ali Paylaşımı